Leckomu by se mohlo zdát, že toho k podnikání na internetu vlastně ani moc zapotřebí není. Vždyť stačí mít vlastně jenom web, na který by podnikatel umístil své nabídky, a síť zvaná internet už se postará o to, aby byla taková nabídka dostupná kdykoliv a pomalu odkudkoliv, ty nejvzdálenější končiny nevyjímaje.
Ovšem realita se od toho právě popsaného přece jenom poněkud liší. Ne vše tu probíhá tak hladce, jak by tomu mohlo a mělo být. A to z toho jednoduchého důvodu, že má-li se podnikání na internetu dařit, musí o něm nejprve potenciální zákazníci vědět. Dokud o tom tito nevědí, na podnikatelův web nezavítají a žádná transakce se tu tak neuzavře.
Ovšem jak přimět lidi, aby nalezli na internetu právě to, co podnikatel chce, aby našli? Jak učinit nějaký podnikatelský web natolik známým a využívaným, aby se z příjmů, které z něj plynou, dalo žít?
Odpověď je tu jednoznačná. Je potřeba dostatečně efektivní propagace. Bez té se totiž o nějakém webu sotva někdo dozví.
A pro kterou z nabízejících se reklam se rozhodnout? Pokud se člověk zamýšlí nad touto otázkou, neměla by mu uniknout ani možnost PPC reklamy https://www.seoconsult.cz/ppc-system, která má ve srovnání s reklamami jinými jednu zásadní přednost. A sice tu, že se tu platí jenom za dosažení určitého výsledku. Tomu, kolik lidí taková reklama osloví a kolik jich přiměje ke kliknutí na ni, odpovídá platba za tuto. A to je logicky výhodné, protože tu zadavatel reklamy neplatí zbytečně za nic, a ten, kdo onu reklamu provozuje, tedy https://www.seoconsult.cz/ppc-specialista, je významně motivován k tomu, aby učinil takovou reklamu fungující, což je jediným způsobem, jak si tím lze vydělat.
Kdo tedy vsadí na reklamu placenou podle počtu kliknutí na ni, má jistotu, že se skutečně bude něco dít, že nepůjde o nějaké obyčejné vyvěšení nějaké reklamy na internet do míst, kde si jí nikdo ani nevšimne. PPC reklama naopak vzbuzuje zájem. A z toho plyne zisk, o který jde v podnikání vždycky.